Chillar i soffan

Haft en helt underbar dag med mina bästa kompisar från klassen. Det har verkligen varit jättemysigt o roligt, vi åt lite tårta som var kvar eftersom jag fyllde år igår så alla åkte nog hem med överfulla magar o lite illamående, haha! Emelie var kvar en lite längre stund så att jag hjälpte henne med NO:n. Min medryttare Amanda har varit och hjälpt mig o ridit båda hästarna idag, så även dom har fått något att göra, så slipper så dåligt samvete ;) Tycker det är toppen att kunna kombinera med hästarna vissa dagar och göra något annat någon annan dag även om det blir sällan jag hinner göra något annat än att vara i stallet, men då är en dag guld värd!
 
Kommer ev publicera lite inlägg från min förra blogg här sen, så ni som har läst min blogg tidigare kan ju bara hoppa över dem inläggen isåfall! :)
 
 
/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0