Första "riktiga" inlägget,

Hejsan! Blir första riktiga inlägget här nu då. Ni som klickar in här kommer få läsa om lite allt möjligt och jag och Olivia hoppas att detta blir bra nu. 
 
Måndag idag iallafall, första dagen på en, för min del, fullspäckad vecka ↓
 
Idag: Skola och ridning x2, ska rida igen i gruppen innan.
Tisdag: Skola och mamma fyller år och hon ska ha gäster, så¨hon har satt mig som ansvarig för att baka en kaka, ska nog även ut och gå en sväng.
Onsdag: Göteborg Horse Show med Linnea hela dagen!
Torsdag: Skola och sedan åka och jobba
Fredag: Skola och jobba
Lördag & Söndag: Göteborg Horse Show :)
 
Mestadels roliga saker, GHS är lätt bland det bästa på hela året. Men nu så ska jag snart dra på mig ridkläderna och åka till stallet!
 
//Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0