¨GHS 2013

Hur smarta tror göteborgarna att man är egentligen? Helt omöjligt att hitta rätt tåg ju och vi hittade inte ens till centralen från femmanhuset, haha.. Jag och malva är SÅ duktiga på att hitta rätt. Men vi kom dit och hem som tur var ändå. 
 
Varit en rolig dag med bra inköp men ångrar att jag inte köpte vissa saker som jag tittade på. Malva köpte ett assnyggt schabrak som jag också tänkte köpa med 500 kr rabatt men jag köpte det aldrig, det ångrar jag. Men jag har såklart hittat mycket annat fint!! Ska fota alla bilder ikväll och lägga upp. 
 
Soccan har ju förresten fått sin första behandlingen idag, och hon var väligt spänd lilla stackarn <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0