Godmorgon världen

Idag åker Matilda till GHS, så sjukt fuskigt tycker jag!! Vill också dit, men jag får åka dit på fredag som tur är. 
 
Idag ska hästarna vila och jag jobbar, får se ifall Soccans behandling börjar idag eller imorgon oxå. Vi hade ju sån tur o träffade veterinären när vi köpte en "för"medecin till henne, så nu vet vi precis vad vi ska ge henne för magen. Hon har ju faktiskt gått igenom den här medecineringen en gång förut, men jag hoppas inte att det tar för mycket på henne. Just nu märks det absolut inte att hon är sjuk i hagen, för hon springer runt och är apglad hela tiden, dumma lilla ponny ;)
 
Hade lite smålektion för Alma igår när hon red Annabell, eller jag hjälpte henne. Och det är verkligen skillnad från förra gången jag såg dem tillsammans, Alma rider henne mycket bättre nu trots att hon är brunstig och lite tjurigare nu, hon tar tag i saken bättre liksom! Red dressyr större delen av passet men sen på slutet blev det lite hoppning på småhinder också, så hon bara fick känna på några språng innan tävlingen dom snart ska åka iväg på. 
Alma o Bella på bild. 
 
 
/ Olivia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0