Inköp under GHS

HIttade allt lite fina grejer trots att jag den första timmen på mässan inte alls var sugen på att shoppa något alls egentligen. Jag är jättenöjd med alla köp och ångrar det absolut inte på något sätt, det här är sånna saker som jag nog aldrig kommer sälja liksom. 
 
Mitt första köp blev ett par bruna och ett par svarta PC boots. De bruna till Soccan och de svarta till Annabell. Har letat efter dem i rätt storlek HUUUUR länge som helst, men slutsålt har det varit överallt. Blev verkligen överlycklig när jag hittade dem och hade kunnat krama om någon seriöst, haha! Så jag tvekade inte en sekund över att köpa båda. Nästan så att jag ångrar att jag inte köpte ett par svarta till Soccan också. Kostar 350 kr annars men nu kostade dem 300 kr!!
 
Sen blev ett rosa strasspannband från Charlies till mitt rosa HV polo schabrak, tycker det var lite fint. 
I Skara Hästsports monter så köpte jag ett sjutk fint Dyon träns till Annabell, jag är så glad över att jag tillslut bestämde mig för att köpa det, tvekade länge. Testade det på henne idag och det var verkligen perfekt, inget snack om saken. Samtidigt plockade jag med mig ett par stövelstrumpor. 
 
Mina två sista köp var vita schockemöhle lindor och ett underbart fint Anna Scarpati schabrak som låg på runt tusenlappen, men det var det värt! Så nu kan jag sälja alla andra vita dressyrschabrak, haha. 
 
 
/ Olivia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0