Inte DIT..

Vill inte att det ska vara måndag imorgon, t jag ska till tandregleringen direkt på morgonen och jag orkar inte det.. Vill mycket hellre till skolan och göra nationella prov faktiskt. Tycker ärligt talat det är lite mysigt att gå till skolan nu, man känner dem flesta och jag trivs där. 
 
Men idag är jag inte i skolan utan hemma. Vaknade försent idag och det förstörde min dag för nu tycker jag att jag slösat bort dagen. Alla andra sover dock fortfarande medans jag gick upp vid 8..
Men jag ska snart ut och rida en tur på Bella så då blir jag förhoppningsvis på bättre humör. Jag ska bara ha en skön uteritt och försöka att få henne mjuk för hon har varit så sjukt stretig i några veckor nu så jag vet snart inte vad jag gör, jag blir galen på henne för jag vet att det mesta sitter i huvudet. Och ikväll får Soccan sin tredje behandling, hopppas det går bättre idag än igår för igår hittade vi knappt blodkärlen och vi fick sticka flera gånger och Soccan avskyr att bli stucken. 
 
Bellis i sitt nya Dyón träns, bild från igår. Tycker hon blev superfin i detta! :D
 
 
 
/ Olivia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0