Nationella

Sitter i skolan och väntar på att nästa nationella ska börja, missade ju två när jag va på GHS i onsdags, men efter detta så slutar jag, skönt. Annars så händer inte så mycket idag, ska väl sitta och kolla på grejer till Highway, min nya vardagssyssla, haha. Nej men de är verkligen helt sjukt overkligt detta, kommer nog inte fatta att det verkligen är sant förens jag har grimskaftet i handen, lääääääängtar! Men först ska vi hitta en stallplats, håller alla tummar och tår att allt fixar sig så bra som de går.
 
Funderar på vad  man kan kalla honom?
själv tycker jag att Hajen/Haien/Hayen är ganska gulligt ;)
 
en sån flughuva måste han junändå han ;)
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag måste bara säga STORT GRATTIS till vinsten av hästen :D Overkligt och ascoolt! :D

Svar: Tack :) känns inte som att de är på riktigt! :D
Matilda Scander

2013-04-30 @ 19:12:33
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av:

Jag går på Bollerups Naturbruksgymnasium, har själv ridit Highway, han är jätte fin :D

2013-05-01 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0