New day

Åh vad jag är trött idag, men rätt glad ändå. Slutar kl 12 och det är riktigt riktigt skönt!! Kommer hem och ska fixa allting inför imorgon då Annabell ska iväg på lokaltävling i Herrljunga och skutta runt två banor. En med mig, och en med Alma. Tror det kommer gå toppenbra, så länge hon inte tjurar ihop. Det är ju dressyren som krånglat nu, inte hoppningen. Dock kan det såklart bli jobbigt ifall hon spänner sig massor. 
 
Femte behandlingen på Soccan är vi inne på att göra ikväll också, och det har gått jättebra än sålänge. Saknar verkligen att sitta på henne nu, men det är mysigt att bara borsta och hålla på också, man hinner knappt med att göra det annars. Nu har jag borstat och myst med henne nästan minst en timme varje dag, hon är ju så go min polle <3
 
Men snart är vi på G igen hoppas jag, räknar dagarna tills jag kan rida igen. 
Soccis efter någon clear round förra året med ovårdad man, haha!
 
 
/ Olivia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fin!

Svar: tack :D
Matilda Scander

2013-04-30 @ 06:46:53
Postat av: Petra

Hoppas du får en bra dag!

2013-04-30 @ 07:26:39
URL: http://petraelisabeths.blogg.se/
Postat av: Thea

Fin blogg du har och fin header!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

2013-04-30 @ 09:31:58
URL: http://theas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0