Nu är vi laddade!!

Nu är både min och Bellas utrustning putsad, alla grejer är inlagda i transporten och jag har lagt in nytt spån dit och fixat vattendunk, vattenhink, hö och havrehink. Fortfarande osäker på exakt vilket schabrak, men jag tar med två stycken så får vi se vilket det blir när vi väl är där, haha. Besultsångest? Ja lite så. 
 
Alma kommer väl om ungefär en timme och då ska Bella göras fin och knoppas. Inte för att det kommer bli några snygga knoppar som vanligt, men vi får försöka göra det så bra som möjligt. Tror i varje fall att hur det än går så kommer både Annabell och vi tycka att det kommer vara riktigt roligt imorgon och Alma har ju verkligen tur att få starta henne för första gången på en så stor bana, inte så stor risk att hon börjar tjura och inte vill gå fram mer då, utan det är nog mer broms som gäller då tror jag, om jag känner Annabell rätt. 
 
Startar som 16:e på dagenoch 8:e i min klass, så det blir tight med tid men jag får gå banan lite tidigare och så ta ut henne snabbt sen. 
 
/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0