Outfit

Vad tycks om den här outfiten? Jag och Bella ska iväg och tävla på onsdag så jag håller på och trixar lite med outfits, det är alltid roligt!
 
Funderar på ifall vi ska ha detta för schabraket är så härligt fint nu när det är vår. Får hoppas på bra väder på onsdag :) synd att de gröna bootsen är för stora, för det hade varit pricken över i:et. Men istället får det bli ett par svarta. Har några andra förslag också, men det är denna outfit jag är mest inne på.. Snacka om att jag kommer få köttsår när jag har korta läder och rider med De Niro stövlarna, dem är jättehöga. Haha!
 
 
/ Olivia

Kommentarer
Postat av: Ida Andersson

skitsnyggt!

2013-04-28 @ 18:33:05
Postat av: Lovisa Guttman

Den är jättefin eftersom jag bestämde dem

Svar: haha knäppis <3
Matilda Scander

2013-04-28 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0