Outfit

Bara älskar den här outfiten, riktigt snygg! Schabraket är ett utav de snyggaste jag har o ligger verkligen BRA under sadeln, tillsammans med soft up stigbyglarna så blir det sjukt snyggt och sen matchar ryttaren till det.Man hade ju kunnat välja bort silve/vitt  och istället ta tex tretorn falsterbostövlar och en annan svart hjälm, men jag tycker det är snyggast såhär. 
 
/ olivia
 
Den här outfiten nedan gillar jag också, den trixade jag ihop när jag skulle hoppa Annabell i höstas. Passar både till hösten och vintern när det är lite mörkt ute och på sommaren när man vill ha härliga färger, det är en neutral färg på schabraket men ändå mer än bara svart eller blått.
 

Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Älskar scapa schabraket, så snyggt!

2013-04-24 @ 20:15:44
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0