Overkligt

Mobilen har vibrerat i ett och massa frågor och grattis har strömmat in på fb. Anna ringde förut och frågade om tidningen ev. kunde prata med mig på ridskolan imorgon och jag kan inte bli gladare!

Anledningen till detta?

JAG OCH MAMMA HAR VUNNIT EN HÄST!!!!!

Här hemma har vi nu en lott som vi inom en snar framtid (förhoppningsvis) kommer att byta mot bästa Highway! Känns helt overkligt och dagens bästa beskrivning på hur jag känner just nu kom Katarina med "de måste kännas som att vara huvudpersonen i en klassisk hästbok för tioåringar. Overkligt men underbart".

 

/ Matilda


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

HELT SJUKT! ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL BÄSTA DU! :D <3

2013-04-28 @ 21:23:19
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Lovisa Guttman

KOMMER TYP ALDRIG KUNNA FATTA DET!! Är verkligen så lycklig för dig, du är verkligen den människan som verkligen förtjänar det här!!!

2013-04-28 @ 21:53:41
Postat av: Malin Ottenbäck

Gud vad kul, GRATTIS! :D

2013-04-29 @ 07:30:24
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Anna

Gud vad kul, grattis! :)

2013-04-29 @ 11:19:08
URL: http://www.annajohanssons.se
Postat av: Ponnydressyr - Sara

OMG gud vad kul! GRATTIS :D

2013-04-29 @ 11:53:00
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Therese

GRATTIS! :D vet du var man hittar om man har vunnit? :) GRATTIS igen :) <3

2013-04-29 @ 12:52:10
Postat av: Tussie & London - ung ryttare med höga ambitioner

GRATTIS :D Fin blogg!

2013-04-29 @ 14:41:43
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Maria

Inget illa menat till dig eller någon annan men jag bara undrar: Får vem som helst ta med sig hästen hem? Fortfarande inget illa menat till dig men jag har på ryktes vägar att GHS inte släpper ut hästen till vem som helst. (Guu vad dryg jag låter men låt mig förklar!) Jag tex har ingen gård och har ridit på ridskolan några år tillbaka. (Slutade för fyra år sedan.) Har hört att GHS alltid kollar upp vart hästen hamnar. De vill ju självklart att den ska ha ett bra hem. Och då undrar jag om man är i den situationen att man inte kan ta med hästen hem, köper dem hästen utav en då eller går man helt vinstlös?
Hoppas du förstår min fråga och ännu en gång är jag bara nyfiken på hur GHS sköter "hemdelning" av hästen :)
Lycka till och grattis till hästen! :D

Svar: Förstår att du undrar! Riktigt hur allt de går till har jag inte riktigt koll på än men kan skriva ett inlägg med svar om jag får reda på något hur de går till :)
Matilda Scander

2013-04-29 @ 22:49:41
Postat av: Frida

Jag är så lycklig för din skull!!! <3 :D Grattis igen älskade du!!!

Svar: Awww, taack! :D <3
Matilda Scander

2013-05-01 @ 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0