Presentation- Matilda

Som ni nog kan lista ut av rubriken så heter jag Matilda. Och kan ju börja med att säga att detta med att skriva presentationer av mig själv inte är min starka sida, men ger det ett försök iallafall.
 
Jag blir 16 år i sommar och bor i ett litet samhälle utanför Lidköping med min mamma, pappa och lillebror Felix. Som alla andra under ungdomar i detta avlånga landet spenderar jag många timmar i skolan, kanske inte allt för roligt. Men min fritid spenderar jag helst i stallet och med mina vänner. Trots en hel del tjat under åren så har mina kära föräldrar inte gått med på att vi ska köpa en häst.
 
Men den 28 april, sista dagen av Göteborg Horse Show så gjorde nog jag och mamma vårat bästa köp någonsin. Vi köpte några häslotter som vi alltid gör, ni vet bara för att de är kul. När vi sedan på eftermiddagen satt inne i Scandinavium så ropades ett av våra lottnummer upp och onsdagen den 15 maj så åkte hela familjen ner till Bollerup för att hämta våran vinst, Highway!
 
Highway är en valack född 2008 e: Highlander/ u:Ametist/ ue: Amiral
Än så länge håller vi bara på att lära känna varndra men jag var helt förälskad i honom första gången jag red honom. Han har verkligen världens mysigaste personlighet!
mer kommer!
                                              
 
De var väl de, om ni vill veta mer eller undrar något så får ni helt enkelt fortsätta läsa eller skicka iväg en liten kommentar!

Kommentarer
Postat av: Matilda och Sanna

Fin blogg! Kolla gärna in våran blogg och lämna ett spår efter dig! :)

2013-05-04 @ 21:34:35
URL: http://horsetour.horseworld.se
Postat av: Lollo

Skriv om highway!!!

2013-05-18 @ 10:13:50
URL: http://louiseinez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0