Provsvar

 
 I torsdags var veterinären här och tog blodprov då Soccan rasat i vikt under hela vintern. Lämnade in proverna på skara i fredags och idag fick vi svaret att hon fått anaplasma ochborelia, fästingsjukdom alltså. Hon börjar behandlas imorgon eller övermorgon. . Troligtvis har hon haft det ända sedan november, nästan ett halvår alltså. 
 
Hoppas hon blir bra nu och att vi snart kan köra igång igen. Men vi stressar inte, det får ta den tid det tar för min lilla tjej att återhämta sig, jag hoppas verkligen hon blir frisk ♥ Spelar ingen roll hur mycket träningar och tävlingar vi missar, bara hon blir bra och mår bra igen, för det finns ingen jag älskar så mycket som henne och jag skulle aldrig kunna tänka mig att en annan ponny stod i stallet. Hon kommer få stark medecinering och det är en jobbig process för henne, och kommer bli för mig också: Men hon ska klara det här!
 
// Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0