Taggad!

Varför ska alla tåg gå så tidigt? Orkar inte. Vi ska dessutom vänta på stationen en timme innan mässan öppnar, och jag undrar varför vi inte tog ett sent tåg istället och åker hem senare på kvällen.Men jaja, skitsamma. Är sjukt taggad iaf, jag älskar att shoppa och jag älskar GHS så vad kan bli dumt? Typ att vi missar tåget och inte hittar någon spårvagn men det är en annan femma.. Det måste vi klara, haha!!
 
Listan på grejer jag ska kolla på ser ut ungefär såhär: 
 
* Något silvrigt pannband
*Brunt dressyrschabrak 
*Läderstövlar
*Svart luva. 
 
Inte så mycket alltså, men jag gillar att göra spontanköp ifall jag hittar något jag gillar. Stövlar ska jag dock verkligen inte köpa nu, utan bara kolla efter. 
 
/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0