1 dag kvar!!

Imorgon rullar vi mot Björneröd, taggad till tusen! Idag ska jag försöka få ner allt i inte allt för många väskor, brukar sluta med att jag packat dubbelt så mycket som alla andra till slut, haha. I stallet så ska alla H´s saker ställas iordning så att vi bara kan packa in de i transporten imorgon. Highway ska ridas, förhoppningsvis kan jag ta ett dressyrpass med lösgjörande och lite fattningar, men får se om han är på humör, får anpassa mig helt enkelt för jag vill inte hålla på och skapa situationer som gör att han börjar bråka, bättre att hålla mig borta från de just nu, vill ha en bra känsla innan lägret nu. Ska nog passa på att shamponera honom efteråt, iallafall svansen och så.
 
Ha en bra dag alla!
 
gamaaaaal bild
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0