13.23

Jobbat från kl 9-13 idag. Känner mig rätt trött nu. Men nu är det inget mer jobb alls, allting är klart nu. Så nu blir det ganska chill resten av sommarlovet och med lite mer pengar i plånboken, känns härligt. 
 
Vi ska äta lunch vid 3 och innan det så har jag ledig tid och kan göra precis vad jag vill. Efter lunch ska båda hästarna ridas och jag ska ut o springa. Det är inte så varmt idag så jag behöver nog inte rida alltför sent, solen gassar inte på samma sätt som dom andra dagarna. Dock skulle jag bli glad om det blev lite härligt sommarväder igen, var ju till och med bättre när vi gick i skolan!!
 
Tänkte börja packa lite inför Skåne nu också, träningskläderna är med, det är så sjukt fint att springa nere vid sjön där borta! Tänker ta både morgon och kvällspromenader. Powerwalks och springa lite. Hur härligt?
 
Just det, igår fick hästarna vila eftersom jag var hos Lollo och doktorn. Svimmade på blodprovet vilket var lite misslyckat, men fick en glass sen efteråt när jag "vaknat upp" så det var det nästan värt, hehe. Tog EKG och hade lite samtal också. 
 
Hästarna fick komma in i delen av hagen där det var lite mer gräs igårkväll dessutom, har öppnat mer och mer så att dom kan vänja sig men nu öppnade jag helt. Glada hästar!
 
/ olivia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0