5 #

# Jag har himla svårt att verkligen lita på andra till 100 % och är ganska paranoid av mig. Om någon "sviker", gör mig besviken eller inte är helt ärliga så är jag väldigt förlåtande men chansen att jag kan lita på personen igen är inte stor, kanske bara handlar om en småsak eller de kanske inte är just mig personen inte är helt ärlig mot,men de spelar ingen roll då.
 
# Får väldigt lätt prestationsångest när de kommer till ridningen, innan jag fick Highway så var det som värst, om jag inte red bra och allt gick bra på lektionen så hade man ju aldrig en chans att göra om det nästa dag och göra de bättre.
 
# Blir lätt irreterad på ljud, särskilt om någon smaskar när man äter..
 
# Är supernärvös över att åka iväg med Highway så småning om på tävlingar och så, för att andra ska få sig mig rida honom, han är ju verkligen bra och de är många som sett honom och vet de, vill verkligen inte att någon ska tycka att jag inte kan rida honom bra.
 
# Älskar att matcha utrustning, är lite löjlig med de och tänker på de även oom jag bara ska rida i paddocken själv och det inte är någon som ser eller ska fota, måste alltid matcha någorlunda bra ;)
 
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0