Allting fixat och klart

Har mockat boxarna, lagt in nytt strö, ätit lunch och fixat klart allt som behöver göras på hela dagen i princip, förutom att rida. Det får Sara hjälpa mig med såklart, haha! Både Soccan och Prinsen ska gå ett dressyrpass hade jag tänkt. Får se hur Soccan känns nu när jag inte ridit dressyr sen i måndags, antingen går det väldigt bra eller så blir det kaos. Men blir det kaos har jag ju en duktig ryttare med mig, hehe. P
Prinsen tänkte jag mest känna på lite, och så bestämmer jag utefter hur han känns hur mycket jag kan kräva från honom. Ska försöka lägga upp en liten veckoplanering. Nu ska han få lite muskler och kondition, vi ska frisera honom lite också. 
 
Annabell är fortfarande halt, jag och pappa ska bestämma ikväll vilken dag vi ska åka in med henne till Husaby nästa vecka. Hon ser dräktig ut när hon går i hagen, hur tjock som helst verkligen. Alla som varit här har frågat om hon ska få föl snart, haha!
 
/ olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0