Behöver en dag till

Imorgon är det skola igen, dock har vi kostymbrännboll hela dagen. Vi ska vara gladiatorer och jag har ingen aning om vad jag ska ta på mig, panik! Vill ha en dag ledigt till, orkar inte gå upp tidigt imorgon. 
 
Malva sov iaf över här en natt till så vi har nyss vaknat. Gick en underbar kvällspromenad med båda ponnyerna på 1 timme igår så dom riktigt fick sträcka på benen och framförallt Soccan efter en lång dag på tävlingsplatsen. 
Idag ska båda ponnyerna skrittas, får se om Malva kan skritta Soccan så att jag kan ta bella, då känner hon sig nog lite lugnare nu när vi inte har ridit på några veckor utan bara promenerat varje dag. 
 
Hästarna fick gå ute i natt med, dock verkade dom inte helt nöjda med det. Dom är så bortskämda med att få komma in nu, hörde hur Annabell gnäggade därute inatt! Token. 
 
Och här är film från förklassen igår:
/Olivia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0