Björneröd

Om en vecka och en dag är det dags för en av årets höjdpunkter, Björneröd. Björneröd är ett ridläger jag varit på sedan jag var 12 år, så de blir fjärde året iår. Kommer ihåg när jag Lollo, Becka och Bianca åkte dit första året. Var mitt första ridläger jag åkte på som inte var på ridskolan. Och fy vad roligt vi hade! Har sedan dess åkt dit varje år, v.26 med världens härligast gäng. 
 
Iår blir första året jag kommer med en egen häst. Tror de blir bra för oss båda, Highway får komma till en ny miljö och jag har honom själv en hel vecka med träning för grymma Magdalena. Känns bra nu när vi lärt känna varndra på hemmaplan att åka iväg och göra något nytt. Där rider vi två pass om dagen när de inte är specialpass på slutet. Detta orkar han naturligtvis inte med så han kommer gå 1 pass per dag och så kanske han får vila helt en dag, får se hur han känns. Så jag kommer få ha en av deras hästar också. Hoppas lite på min favorit sedan förra året, Arnold. Så himla rolig att rida och en riktigt utmaning, men får väl se ;)
 
 
//Matilda

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jätte fin blogg! Ska ni på något ridläger nu i sommer :´)

2013-06-16 @ 19:07:09
URL: http://olsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0