Busmycket gjort

Gjort precis ALLT som jag hade tänkt göra, börjar bli bra på att ta tag i allt jag ska göra känner jag ;) får se om jag håller det till hösten när allt plugg öser över mig, haha! Skulle inte tro det. 
 
Varit på skara och köpt det jag behövde, varit ute och sprungit en kort runda, ridit dressyr på envis sockertopp som sen släppte och blev helt ok fin i slutet men beöhövde lite mer motor i galoppen och gått promenad med Bella!
 
Imorgon står dubbelt så mycket på schemat, bara att bita ihop. Nästa vecka börjar dessutom jobbet så då kommer det bli hur mycket som helst. Tur att det är sommarlov snart då! Fast det är inge bra egentligen, kommer sakna mina klasskmpisar massa nu när vi slutar 9:an. Sagt det typ 2000 gånger..
 
Äh, nu ska jag käka något gott. Godnatt och hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0