Dagen

Idag så har de varit en lång dag i skolan, inte för att vi gjort något så jag fattar inte riktgigt vitsen med att gå i skolan nu de sista. Efter skolan så hämtade iallafall mamma mig och så åkte vi till Skara. Highway var väldigt torr och sprucken på mulen för ett tag sedan och då fick jag låna en salva av Lotta och den gjorde underverk på en natt kan jag säga! Dagen efter syndes de knappt och mulen var inte alls torr. Så när Skara hade rea så passade vi på att köpa en, dock hade de inte inne den då så vi hämtade den idag. Fick med oss en svart huva från Eskadron också.
 
Åkte till stallet direkt och fixade maten och så, han fick vilodag idag, de behövde han verkligen. Lotta hade tyckt att han var lite kortare i steget, inte så att han haltade eller så men. Var inne i hagen och kände igenom benen men de var inget så han har nog lite träningsvärk bara, och de har ju ingen dött av! Men imorgon blir de nog en lugn skritttur ute så han får sträcka på benen lite.
 
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0