Dyon träns

Det här gör lite ont i hjärtat, men jag ska sälja mitt träns. Det är ett dyon working collektion. Annabell funkar inte alls på den nosgrimman längre utan går bara bra på remont och då blir det inte att jag använder tränset. Soccan har brun utrustning i hoppningen och i dressyren vill jag ha mitt dressyrträns så till henne använder jag det inte heller. Ingen idé att ha ett lite dyrare träns när jag inte använder det. 
Inköpt under GHS 2013 och använt 2 gånger sen dess. Ser helt nytt ut och har hållts inne när det inte använts. 
 
Älskar det verkligen, det är superfint!! Nypriset är 990 kr. Säljer mitt för 650 kr + frakt eller kom med prisförslag. 
 
/ olivia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0