Fikasugen

Ska ta en rejäl fika snart, massa bullar och muffins haha :D 
 
Är nöjd över clear rounden idag. Vi kom lite fel någon gång och fick korsgalopp en gång, men annars gick det prima! Kan få lite mer tryck i galoppen, men jag kan inte kräva för mycket utav henne än. Märks såklart lite att hon inte helt har full styrka och kondition än. Eller full och full, det kan hon väl aldrig få men inte lika mycket som hon hade i höstas då hon var pigg och stark! Skönt ändå att hon inte var så pigg och stark som hon var i onsdags när jag hoppade, så pigg har hon aldrig varit. Nu var hon mer normal, som hon brukar.
Har sen jag kom hem inte gjort något annat, förutom att tjura mot alla som jag skrev då.
 
Är väl inte på världens bästa humör över att ha 3 ponnyer här hemma om 10 dagar heller, fast det borde jag ju vara. Kommer inte få någon tid över till att göra något annat bara.
 
min fina, prints från idag. 
 
/ olivia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0