fin pålle idag!

Highway var himlans fin idag, lite ofokuserad i början då de fanns mycket kul att titta på. Men när han väl koncentrerade sig så var han fin i alla gångarterna, så duktig så. Lotta såg liteoch hon sa att hon verkligen tyckte de såg bra ut och att vi utvecklades varje dag, så roligt att höra!
 
Dock så upptäckte jag en knöl högt upp på manken efter jag ridit en stund. Han började rycka i skinnet när jag la ner handen mot manken, så först trodde jag bara de var en fluga eller någo men han fortstte och slutade direkt jag höjde handen. Men jag red klart för han påverkades inte av de sålänge jag hade lite höjd hand. Bad Lotta kolla på de sedan i stallet och hon trodde de kunde vart Cardatch som kanske bitit honom eller om han hade rullat på något. Men Johan fick komma och kolla, som är lite längre och när han tryckte på den så kom de lite var och blod. Men han la på någon slags salvliknande sak jag inte kommer ihåg vad de heter. Men Lotta trodde inte att de var något farligt även fast han var ganska öm. Men de skulle kolla på de nu ikväll när de tog in dom. Men de är ganska högt uppe vid manken så sadeln ligger ju som tur är inte och irreterar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0