forever alone.

Lollo övergedde mig nyss och begav sig hemåt, känner mig ensam, haha. Nejdå, min kära familj kommer nog hem snart hoppas jag. Har bara tagit de lugnt hela dagen, idag igen. Men så blir de när man bor mitt ute i ingenstans. När mamma kommer ska vi iallafall åka ut till stallet, hoppas att de inte blir allt för sent så att jag hinner rida, Isåfall blir de nog kanske ett litet markarbets/dressyrpass. Mycket tempoväxlingar och variera antalet galoppsprång mellan lite upphöjda bommar och verkligen få under bakbenen på honom, så blir de bonus med lite upphöjda bommar och något småhinder :)
 
Ska nog göra mig lite mat snart, aka värma gårdagens pizza, som jag förövrigt åt till lunch idag också. Bra att man inte orkar en hel pizza när man är så lat som jag!
 
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0