Fredag lördag

 
Igår gick båda ponnyerna varsitt dressyrpass. Soccan var fin men ville skjuta ut rumpan lite i galoppen, får jobba på det. Prinsen var lite småseg som vanligt och släppte inte helt men kan verkligen inte kräva mer av honom nu när han inte är igång. Sara red också såklart, hon började med båda och så red jag en stund efter henne. 
 
Idag körde vi på samma visa. Sara började rida och sen red jag. Soccan var inte alls med på noterna idag. Kändes stark, gick inte helt fram till bettet, tog inte skänkeln och allt var det var. Nä det var inte riktigt som det skulle, men det kändes inte som någon idé att bråka med henne så vi avslutade ganska snabbt.
 
Var på Skara imorse med och fick med mig lite fint hem, hihi! :D Är inte alls shoppinggalen... Jag som skulle lägga undan massa pengar?
 
sjukt mysigt att ha Prinsen hemma igen, var ute i skogen och red honom i sällskap av Amico och Edith förut. Underbart!
 
/ olivia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0