Gamla Filmer

Satt och kollade igenom min YT kanal och hittade massa gamla ridfilmer från lite CR på klubben:
 
 
Här hoppade jag en 70 CR på Pepzi 2011, riktigt duracellkanin den lilla ponnyn!
 
 
Jag och bästa Pinia 2010&2011. Den lilla ponnyn alla kallade åsna som släpade vuxna efter sig från hagen, bockade och trängde in en i väggen och stack med de mindre på klubbhoppningar och stannade inte förens staketet kom, åh vad jag tyckte om den ponnyn! Hoppade kunde hon också, många gånger sköt hon mig ur sadeln och fick fina ord av hopptränaren som kom till klubben varanan vecka och tränade oss. När man väl fått hennes förtroende så var hon helt underbar, man var bara tvungen att ge henne en chans.
 
 //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0