Goda muffins

Jobbat en stund, gått promenad med Annabell och borstat på Soccan. Sen har jag inte gjort något annat förutom att baka lite med mamma. Jag gjorde chokladbollar och mamma stod för hallonmuffins. Både och blev verkligen supergott!! Muffinsarna ser inte alls goda ut för dom är typ grön/blåa. Men dem är tusen gånger godare än vad dem ser ut o vara. Chokladbollarna blev lite olika varianter på. Mamma ville ha med strösocker, jag med kokos och Agnes&pappa ville ha pärlsocker så då fick det bli 9 av varje. 
 
Nu ikväll har jag tagit det lugnt, städat rummet lite och bara försökt att inte göra någonting alls. Det är skönt det med, men klart jag blir lite rastlös efter en stund när jag är van att göra någonting nästan hela tiden. 
 
Här är de skumma muffinsarna!
 
/ Olivia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0