Godnatt

Har precis krupit ner i min säng, sista gången på en vecka. Aldrig haft någon hemlängtan eller så när jag varit borta länge, inte när jag var mindre heller, de ända jag kan sakna är nog min kära säng och alla kuddarna. Sover alltid med 5-6 kuddar här hemma, haha får aldrig ont i nacken iallafall. Somnar glad och förväntansfull ikväll. Highway var riktigt fin idag och bråkade ingenting och imorgon får jag träffa alla mina saknade vänner, kan inte bli bättre just nu ♥
 
Imorgon åker jag till stallet redan vid 10 för att packa in allt i transporten och longera Highway lite så att han får röra på sig, Olivia får hålla bloggen levande så länge.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0