Godnatt

Har varit en lång dag så nu ska jag krypa ner i min säng med en kopp te och se på några avsnitt av någon bra serie. Skönt att sova i min säng inatt, jag och Lovisa sov nämligen ute på balkongen inatt, vi kom på de för kanske tre år sedan att vi skulle sova där och de har blivit lite tradition, lite mysigt faktiskt. Så nu är jag några myggbett rikar dock, menmen.
 
Imorgon väntar en av de sista vanliga skoldagarna i 9:an, helt sjukt vad tiden går fort!
 
Bild från sista dagen i 6:an . NI känner nog igen mig antar jag och brevid mig i blå tröja är Catarina. Vi går faktiskt fortfarnade i samma klass och har gjort sedan 4:an!
 
//Matilda

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha XD å hjälp !

2013-06-02 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0