Happy girl

Jahaja, det har bara regnat hela dagen och så vidare.. men jag är rätt glad ändå!
 
Båda ponnyerna fick komma ut en stund nu ikväll när det slutat regna och dom var pigga och glada båda två, likaså jag. Soccan red jag barbacka på, det är så mysigt. I vintras när hon inte hade några muskler red jag aldrig barbacka för det var inte speciellt skönt.. Men nu är hon som en soffa, som vanligt ^^ 
 
Har varit nere hos Julia och Amanda i kiosken oxå, Julia kommer snart hit för att sova över här. Resten av dagen har jag bara chillat och haft det mysigt med katten. Någon springtur blev det inte för det var nog alldeles för många sniglar i skogen när det är så blött. Skippade det. 
 
 
/ olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0