Igår&Idag

Har varit fullt upp nu de senaste dagarna så bloggen har inte riktigt hunnits med. Jag hade iallafall en grym dag på Liseberg igår med ett gäng härliga tjejer, massa skratt och åkande. Åkte bl.a. Kållorado en massa, tro tusan att jag blev blöt hela jag varje gång, gick i flera timmar utan att torka, haha. 
 
Idag är vi lediga eftersom vi kom hem sent igår. Har inga planer alls, bara jag hemma och kan inte ta mig någonstans, om jag inte vill cykla i flera timmar, men jag skippar nog de. Highway får vila idag också, han var så fin och avslappnad när jag red i måndags när jag travade av, fina häst! Han har gått många dagar nu så lite vila passade bra. Men ska nog ta in honom och borsta och mysa lite. Måste göra iordning såren också. Bölden han hade på manken har spruckit så de var ju bra. Han fick dessutom ett balltramp härom dagen, men de var mest ytligt och han ömar inget.
 
Annars får jag väl ta tag i lite nödvändiga saker, röja upp på mitt rum bl.a. Lyckas alltid stöka ner det och hatar att ha de rörigt omkring mig, bra där.
 
Jag och Emelie igår, självklart var vi tvungna att åka sagoslottet, standard!
 
//Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0