Inomhus

Är inomhus för första gången idag känns det som. Varit ute precis hela dagen verkligen! Men jag mår bäst utav det också så inte mig emot. Jag har jobbat, åkt in till stan, jobbat igen, ridit, ridit ännu mer, ätit och mockat. 
 
Soccan var superfin idag. Fick verkligen den där lite högre formen och hon bärde upp sig bättre idag och hängde sig inte i bettet. Kändes som att jag kunde få fram henne, inte alls som senaste dressyrtävlingen där hon bara blev helt låst i galppen ibland. Ökningarna idag var bra och mot slutet tränade vi lite ryggningar och efter lite fajt om åt vilket håll vi skulle backa (rakt eller åt sidan) så blev det allt rätt bra!! Jag är jättenöjd med passet, var längesedan jag kände att vi verkligen ridit ett ordetligt pass. Red dessutom utan stigbyglar hela passt så lär ha rätt ont i rumpan imorogn. Men det är det lätt värt! Annabell red jag ut i skogen lite kort, gick halvbra. Hon stretar lite och håller på, vet inte varför. 
 
/ Olivia
 
någon som saknar vintern? det gör INTE jag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0