Lattefärgade schabrak

CAMBRIDGE SCHABRAK HV POLOEQUIPO SCHABRAK HV POLO
 
Något jag tycker är hur fint som helst är "latte"färgade schabrak! Och nu råkar det ju vara så att jag tror att min lilla häst skulle passa riktigt bra i en sån färg. Finns lite olika fina i den färgen. De översta är båda ifrån Hv Polo. De första är ganska snyggt, dock tycker jag att färgen nästan ser lite rosaaktigt ut i tonen, men modellen är snygg. De andra har jag kollat på läng, dock inte i denna färgen men även denna modellen är snygg, älskar loggan. Gillar stora loggor eftersom "logglösa" schabrak kan bli lite "tråkiga" ibkand, men absolut inte alla. Dock är detta lite ljusare och färgen hette "sand" så de är inte rikitgt heller vad jag är ute efter.
 
Det understa är ifrån schockemöhle, tycker dock att detta ser lite mörkare ut än vad de jag har sett i verkligheten gör. Tycker att Schockemöhle gör superfina schabrak. Stilrena men ändå inte tråkiga. Har två stycken nu, varav ett i samma modell som detta. Enda nackdelen är väl att det inte "tåls" att tvättas allt för mycket då iallafall mitt har tappat lite färg. Men detta står nog med på "villhalistan" iallafall.
 
Ett annat lattefärgat schabrak som jag sett var från Scapa (hittade dock ingen bild) och de var himla fint. Dock var de i en äldre modell så om jag vill få tag på ett sådant gäller det att hitta ett begangnat.
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0