Lite svar

Vart köpte du den super snygga pikén i från? :)
Den är köpt i Börjes monter på Eurohorse.
 
 
Tycker du gör ett jätte bra jobb med highway! :) men har du tänkt att börja tävla honom så småningom? hoppning elr dressyr då? :) ni passar verkligen super bra tillsammans! :D
För de första, tack! :) Jag har allt tänkt att vi ska tävla både hoppning och dressyr så småningom. 
 
Hejsan matilda ska inte säga för mycket eftersom jag inte sett dej sitta på highway(?) men den bilden på de här inlägget ser de ut som att du har jätte långa stigbyglar stämmer de?
Långa och långa vet jag inte, har lika långa som jag brukar ha, och särskilt långa är dem inte, brukar få klagomål på att jag har för korta ibland. Dock har jag lite stolsits på den bilden så de ser ganska långa ut. 
 
Bild från samma ridpass↓

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0