"mors" dag

Gick upp vid 8 och gav hästarna mat, nu har jag precis tagit en skön morgondusch. Jag brukar vara så sjukt morgontrött, men nu det senaste har jag "tröttnat" på att sova. Spelar ingen roll när jag går och lägger mig, jag ställer ändå alltid klockan på 8 och när den ringer så är jag uppe direkt och såfort jag kommer ut ur rummet så är jag superpigg. Visst kan det vara lite jobbigt någon gång, men bara jag gör något så försvinner tröttheten. Onödigt att slösa bort hela dagen tycker jag. 
 
Vi ska fira mamma idag, för förra söndagen då det var riktiga mors dag så firade vi min mormor. Picknik med gott fika och mat som jag och pappa inhandlade igår. 
 
Får se om jag hinner rida när jag kommer hem, men annars tar inte Soccan någon skada av att vila en extra dag tror jag inte. Vilar hon inte idag så vilar hon imorgon ändå. Annabell ska få en promenad iaf, när jag än kommer hem ;) tycker inte att hältan syns alls i skritten nu, men traven vet jag inte för jag har inte vågat testa det än och jag tror jag väntar ett litet tag till ett tag, får bli lite mer skrittpromenader. 
 
gullig gammal bild på mig oh bella xd
 
/ olivia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0