Mums

Regnar det i evigheter idag eller? Blir så sjukt trött på det.. Julia kommer lite senare för hon var tvungen att skjutsa sin bror. Ska damsuga huset nu istället, jag och mamma gjorde nyss plättar och dom blev jättegoda! Igår gjorde jag kycklingwook. Börjar tycka det är lite roligt att göra mat faktiskt, har alltid trott att det är så svårt men det är inte så jättesvårt. Eller ja, plättar kan väl vem som helst göra men. 
 
 
Btw, missa inte hööks rea! 50% på utvalda produkter. Mycket är redan slut i vissa storlekar, men något kanske man kan hitta ändå?^^ Fanns ett ursnyggt schabrak, dock hittade jag inga lindor som passade tilll och det var till dressyren jag tänkt ha det. 
 
 
/ olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0