Musik är det bästa i världen(nästan)

Alltså det finns sjukt mycket bra låtar. Utan musik hade det varit trist. Satt och lyssnade på musik i 3 timmar förut, skönt att bara koppla av tycker jag. 
 
Ska försöka att förbereda så mycket jag kan idag inför lördag för imorgon ska jag till Malva på kvällen så då kommer jag inte att hinna fixa så mycket. Men det enda som ska göras är fixa transporten, packa in lite utrustning, tvätta fårskinn och annat. Dock kan jag ju inte packa in sadel och träns eftersom jag ska ha det imorgon när jag rider oxå. Men benskydd, tävlingsschabrak och sånt där tänkte jag fixa.MÅste höra med pappa om han ska ha transporten mer tills lördag också eller om jag kan städa ur den idag, just nu kör han ju sina blommor o allt i den i samband med sitt jobb. 
 
Sen ska jag ut o springa och hinner jag tänkte jag dra ner till stranden en stund ifall syster vill följa med mig. Mina kompisar står ju i kiosken där nere så jag vill köpa en glass, hehe. 
 
Älskar den här tröjan förresten, från falsterbo collektion. Den är sjukt fin tycker jag! :D Svårt att veta vad man ska matcha till gult bara, jag får klura på det. 
/ Olivia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0