Ny sommarlovsvecka

Nu har vi första sommarlovsveckan framför oss. Härligt! Bara solen kan komma fram lite mer och det kan bli lite varmt. Ni vet den där känslan när man kan ligga i solen flera timmar utan att frysa, rida på kvällen och höra massa konstiga ljud och solen är helt underbart fin. Längtar verkligen efter det.. Men det kommer förhoppningsvis snart! Får ha lite tålamod.
 
Julia sov här inatt men hon åkte hem ganska nyss, jag ska strax ut o jobba och sen blir det ridning senare ikväll. Såhär ser min och hästarnas vecka ut:
 
Måndag: Jobba, rida båda hästarna.
Tisdag: Åka till läkaren, åka till Lollo, rida båda hästarna.
Onsdag: Jobba, rida båda hästarna.
Torsdag: Åka till Skåne, rida hästarna innan om jag hinner.
Fredag: Är i Skåne
Lördag: Skåne
Söndag:Skåne
 

Vi ska fira midsommar i Skåne med min moster och morbror i deras sommarhus. Vi gör det nästan varje år.
sjukt gammal bild på mig och Agnes, haha!
/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0