Om några timmar....

.... är jag FRI! I några veckor i varje fall. Ledigheten är behövlig nu för både mig och säkerligen många fler. Har en rolig sommar framför mig med inte alltför mycket planerat och det är ganska skönt. Ska väl ner till skåne på midsommar, åka till tunisien, vara med kompisar och såklart rida och greja i stallet i massor!! Hoppas på lite tävlingar.
 
Tar en fika med Julia på stan efter avslutningen innan jag åker hem och sen när jag kommer hem brukar vi alltid fira lite med mamma och pappa. Äta tårta och få någon present, jättemysigt! Jag och mamma köpte tårta igår när vi var på stan. Fick bli en jordgubbs mousse, min favorit helt klart. 
 
Kollade på den här filmen i skolan igår, den var jättebra så den rekommenderas starkt!!
 
/ Olivia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0