Prinsen kommer hem

Idag kommer Prinsen hem, hade nästan glömt av det haha! Tror Julia och hennes pappa kommer med honom någon gång ikväll. Så nu finns det tre pollar att rida! Tur att jag får en liten medhjälpare i helgen då ;) Anledningen till att vi får tillbaka honom är enkel. Julia har helt enkelt tröttnat på att rida kan man väl säga. Det har alltså inget att göra med att hon inte vill ha Prinsen och inte tycker om honom, utan det blev för mycket att ha en häst därute hela dagarna att sköta om. Jag själv har haft sånna perioder ibland då jag önskar att jag inte hade haft häst, så jag förstår Julia och respekterar deras beslut. 
 
Ska bli skönt att få hem lille lurvas iaf, gosekillen. Fast länge stannar han nog inte. 
 
mattan och prinsen 
 
 / olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0