Regn regn och mer regn

Jag hade tänkt att det skulle bli fint väder idag så jag gick upp tidigt för att hinna hoppa Soccan innan det blev för varmt, men det spöregnade. Så nu har jag städat hela rummet istället och ska snart gå ner för att äta lite frukost. Min kompis Julia kommer klockan 3 så då hoppar jag då istället, enklare om jag har med någon som kan hjälpa mig höja/sänka hinder så jag slipper hoppa av henne stup i kvarten för att själv göra det. Blev lite förvirrat förra gången.. 
 
Det får väl med andra ord bli en innedag. Det är mysigt när man är lite halvtrött och kan sätta på en film medans regnet smattrar mot rutorna. Riktig mysfaktor på det! Hoppas det håller upp lite just när jag ska rida. Gör det det så kanske jag kan få lite film. Det var ett tag sedan jag fick både bilder och film från när jag red nu, har varit själv här hemma varje dag sen sommarlovet började? :O
 
/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0