Sunday evening

Sitter i sängen och ska faktiskt snart sova, är jättetrött ikväll. Annars är jag rätt kvällspigg. 
 
Firat mamma idag men tyvärr blev det regn och äckligt väder när vi skulle fika så vi åkte hem till uterummet, lite mackor hann vi äta i fint väder i varje fall! :) Hoppas mamma uppskattade presenterna hon fick. 
 
När jag kom hem red jag ett dressyrpass på Soccan. Det var fullständigt kaos i början men jag höll humöret uppe ändå och i slutet kände jag bara WOW!! Hon blev så sjukt fin och vi gjorde allt möjligt och hon var med på noterna. I galoppen orkade hon inte alltid korta ihop sig och då saktade hon av till trav någon gång, men det kommer nog sen när hon fått lite mer muskler och styrka. Travökningarna gick såå bra och en var helt galet bra verkligen. DUKTIG PONNY! :D
Annabell fick en kvällspromenad sen men hon var rätt sur på alla mygg och så lite tittig eftersom vi gick i skogen där hon inte varit på länge. Men fräsch i benet idag också!
 
/ olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0