Tagga tävling

Somnar nästan framför datorn, sjukt trött! Jag och Malva var inte alls trötta när vi skulle lägga oss igår så det blev rätt sent. Får ta och gå ner och göra frukost snart ändå, det är bara att bita ihop. Malva kommer jag seriöst aldrig få upp känns det som..
 
Hästarna har fått mat och Soccis var fortfarande ganska ren imorse. Dock var min knoppgele slut igår så knopparna blev ju inte dom snyggaste, men det blir dom ju aldrig. Men brukar bli lite bättre  när man  har knoppgele! Men knopparna är väl inte hela världen, det är ridning som gäller nu. Känns som att det inte kommer gå bra idag men jag får inte tänka så utan måste fokusera på det positiva!!
 
/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0