TISDAG

Sista skoldagen på högstadiet, känns konstigt.. 
 
Börjar dagen klockan 8 hos skolläkaren och sen har vi musik, kommer hem vid kvart över 4 någon gång.  
Idag ska Soccan vila tror jag, om jag inte har väldigt mycket lust för att gå ut o rida för då kanske jag gör det idag istället för imorgon för jag har en känsla av att jag kommer vara trött när jag kommer hem imorgon, varför vet jag inte? Annabell ska promeneras idag oxå. Vi går lite längre bit för varje dag, idag ska vi ner till en gräsväg hade jag tänkt som är lite längre bort, dock måste vi passera några kor som hon är livrädd för så vi får väl se hur det går, jag är glad att jag inte sitter på förbi dom i varje fall. 
 
/ Olivia
 
Fina pollen<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0