Vi vann!!!!

Våran klass tog hem det, vann brännbollen. YEAH! :D Förlorade första matchen, sen vann vi två. Efter det var det semifinal mot 9C (Matildas klass). Vann över dom stort och i finalen mötte vi 9D där vi lyckades vinna med bara 4 poäng. Glass fick vi som pris, en piggelin. Jag gav dock bort min för jag mådde jätteilla, haha. 
Duktiga tycker jag vi är i varje fall, trots att jag knappt kan träffa bollen med ett rack.. :$
 
Somnade direkt när jag kom hem, var helt död. Ute på balkongen dessutom, så jag vaknade av att jag blev jättevarm och gick o la mig i sängen istället. Sen blev det lång dusch för att duscha av all babyolja som vi hade hällt över oss och försöka skrubba bort brun utan sol, det blev lite misslyckat för mig ;)
 
Imorgon drar vi till Liseberg, typ det sista jag gör med tjejerna i klassen. Bästa <3
Från vänster: Jag - Emelie - Stina - Moa - Amanda - Julia
 
/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0