Work

Lång dag idag. Startade med att rida Soccan, sen in till stan för att handla foder till hästarna, följa med mamma och handla och sen hämta Annabell´s pass hos Alma som jag lyckades glömma i deras bil senaste gången vi var på tävling med henne. Väl hemma gick jag ut o sprang, mockade hagen en stund och red Annabell. Fått mycket gjort idag och det känns skönt.
 
Soccan var sjukt fin efter att Edith och hennes mamma hade ridit, det var riktigt härlig känsla! Längtar tills dom flyttar hit för några dagar nu så att jag och Edith kan rida ihop, Amico står redan här och Socca och han gnäggade åt varandra idag när jag red förbi. Gulligt! Dom gick ju lite i samma hage förra året och vi red tillsammans varje dag. 
 
Annabell kändes inte bra. Efter en kort bit vände jag och ledde henne hem, det är något som är fel. Vi ska kolla upp henne så fort som möjligt. Just nu finns det dock ingen tid i världen för det, pappa jobbar massor: Men snart får han semester och då ska vi pricka in en dag som passar och kolla upp henne. Hoppas att dom hittar något samtidigt som jag inte hoppas...
 
Om tre dagar kommer Prinsen hem också! Dock blir han nog inte kvar särskilt länge, har redan två intresserade som det verkar nu. 
 
vill rida bella nuuuu
 
/ olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0