10 saker om mig

- Jag älskar att linda, och tar jättelång tid på mig varje gång. 
 
- Mitt rum är alltid stökigt

- När jag väl börjat prata, kan jag inte sluta. 
 
- Jag har jordens fulaste skratt. 

- Jag hatälskar att rida nya hästar. Tycker det är spännande och roligt men samtidigt är jag livrädd.- 
 
- Har ingen studieteknik alls, tar bara upp facebook eller något när jag ska plugga. 

- Många i te.x skolan uppfattar mig som blyg, och jag kan verkligen inte förstå varför???
 
- Det roligaste att shoppa tycker jag är träns eller bett. 
 
- För något år sedan kände jag mig sjukt ensam trots att jag inte alls egentligen var det, men nu mår jag jättebra och är omgiven av underbara vänner♥
 
- Jag tror att det här var sjukt ointressant
 

/ Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0